avcılar escort
Rıdvan Eşin
Esnaf Odaları Bidliği
Le Pain

Efeler Belediyesi taleplerin yüzde 96’sını sonuçlandırdı

GENEL (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 12.09.2024 - 16:19, Güncelleme: 12.09.2024 - 15:55 5419+ kez okundu.
 

Efeler Belediyesi taleplerin yüzde 96’sını sonuçlandırdı

Efeler Belediyesi taleplerin yüzde 96’sını sonuçlandırdı

Efeler Belediyesi Çağrı Merkezi, Ağustos ayında gelen 2 bin 581 başvurunun yüzde 96’sını sonuçlandırdı.Efeler Belediyesi, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunan Çağrı Merkezi ile vatandaşların talep ve önerilerini hızla yerine getirmek için özveriyle çalışmaya devam ediyor. Vatandaşlar, Efeler Belediyesi’nin Çağrı Merkezi’ni diledikleri zaman arayarak istek ve önerilerini iletebilirken, Efeler halkının başvurusunu alan ekipler, konuyu ilgili birimlere ileterek çözüm sürecini hızla başlatabiliyor. Bu kapsamda görev alan Çağrı Merkezi çalışanları Ağustos ayında 2 bin 581 başvuru aldı. Çağrı Merkezi aracılığı ile gelen taleplerin yüzde 96’sını sonuçlandıran Efeler Belediyesi’nin henüz gerçekleştiremediği 90 adet talep ise ilgili birimlerin çalışma takvimine eklendi. Rutin çalışmalarına titizlikle devam eden müdürlükler, vatandaşların talep ve önerilerini de sırasıyla gerçekleştirmeyi sürdürüyor.Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Belediyemize ulaşmak sadece bir telefon uzağınızda. Çağrı Merkezi numaramızdan 7/24 bize ulaşarak taleplerinizi iletebilir, çözüm sürecini başlatabilirsiniz. Uzman ekiplerimiz tarafından karşılanan her başvuru, titizlikle değerlendirilerek çözüme yönelik gerekli adımlar atılıyor. Vatandaşlarımız, belediye hizmetlerinden daha etkin bir şekilde faydalanmak için taleplerini diledikleri zaman iletebiliyor ve süreç hakkında bilgilendiriliyor” ifadelerini kullandı.
Efeler Belediyesi taleplerin yüzde 96’sını sonuçlandırdı
Efeler Belediyesi Çağrı Merkezi, Ağustos ayında gelen 2 bin 581 başvurunun yüzde 96’sını sonuçlandırdı.

Efeler Belediyesi, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunan Çağrı Merkezi ile vatandaşların talep ve önerilerini hızla yerine getirmek için özveriyle çalışmaya devam ediyor. Vatandaşlar, Efeler Belediyesi’nin Çağrı Merkezi’ni diledikleri zaman arayarak istek ve önerilerini iletebilirken, Efeler halkının başvurusunu alan ekipler, konuyu ilgili birimlere ileterek çözüm sürecini hızla başlatabiliyor. Bu kapsamda görev alan Çağrı Merkezi çalışanları Ağustos ayında 2 bin 581 başvuru aldı. Çağrı Merkezi aracılığı ile gelen taleplerin yüzde 96’sını sonuçlandıran Efeler Belediyesi’nin henüz gerçekleştiremediği 90 adet talep ise ilgili birimlerin çalışma takvimine eklendi. Rutin çalışmalarına titizlikle devam eden müdürlükler, vatandaşların talep ve önerilerini de sırasıyla gerçekleştirmeyi sürdürüyor.

Efeler Belediye Başkanı Anıl Yetişkin konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Belediyemize ulaşmak sadece bir telefon uzağınızda. Çağrı Merkezi numaramızdan 7/24 bize ulaşarak taleplerinizi iletebilir, çözüm sürecini başlatabilirsiniz. Uzman ekiplerimiz tarafından karşılanan her başvuru, titizlikle değerlendirilerek çözüme yönelik gerekli adımlar atılıyor. Vatandaşlarımız, belediye hizmetlerinden daha etkin bir şekilde faydalanmak için taleplerini diledikleri zaman iletebiliyor ve süreç hakkında bilgilendiriliyor” ifadelerini kullandı.

Aydın HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.
avcılar escort