Rıdvan Eşin
Esnaf Odaları Bidliği
Le Pain

Bakan Göktaş, Köşk’te Çağrı Merkezi’nde incelemelerde bulundu

GENEL (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 13.08.2024 - 15:06, Güncelleme: 13.08.2024 - 16:08 4267+ kez okundu.
 

Bakan Göktaş, Köşk’te Çağrı Merkezi’nde incelemelerde bulundu

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, bir dizi ziyaret için geldiği Aydın’da, Köşk ilçesindeki Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na bağlı ALO 144 Çağrı Merkezi’ni ziyaret etti. Bakan Göktaş, merkezin faaliyetleri ve yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

KÖŞK - Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, bir dizi ziyaret için geldiği Aydın’da, Köşk ilçesindeki Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na bağlı ALO 144 Çağrı Merkezi’ni ziyaret etti. Bakan Göktaş, merkezin faaliyetleri ve yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı. Ziyaret kapsamında, ALO 144 Çağrı Merkezi’nin vatandaşlara sağladığı hizmetler ve operasyonel süreçleri hakkında detaylı bir brifing alan Bakan Göktaş, merkezin vatandaşların sosyal hizmet taleplerini karşılamada oynadığı kritik rolü vurguladı. Bakan, çağrı merkezi personeline özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür ederek, vatandaşların sorunlarına hızlı ve etkin çözümler sunmanın önemine dikkat çekti.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, bir dizi ziyaret için geldiği Aydın’da, Köşk ilçesindeki Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na bağlı ALO 144 Çağrı Merkezi’ni ziyaret etti. Bakan Göktaş, merkezin faaliyetleri ve yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

KÖŞK - Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, bir dizi ziyaret için geldiği Aydın’da, Köşk ilçesindeki Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na bağlı ALO 144 Çağrı Merkezi’ni ziyaret etti. Bakan Göktaş, merkezin faaliyetleri ve yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

Ziyaret kapsamında, ALO 144 Çağrı Merkezi’nin vatandaşlara sağladığı hizmetler ve operasyonel süreçleri hakkında detaylı bir brifing alan Bakan Göktaş, merkezin vatandaşların sosyal hizmet taleplerini karşılamada oynadığı kritik rolü vurguladı. Bakan, çağrı merkezi personeline özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür ederek, vatandaşların sorunlarına hızlı ve etkin çözümler sunmanın önemine dikkat çekti.

Aydın HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.