Rıdvan Eşin
Esnaf Odaları Bidliği
Aydem
Rıdvan Eşin

Nazilli Belediyesi Çağrı Merkezi kuruldu

GÜNCEL 30.09.2019 - 18:41, Güncelleme: 01.12.2020 - 14:50 3312+ kez okundu.
 

Nazilli Belediyesi Çağrı Merkezi kuruldu

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, belediye bünyesinde kurulan 444 1 391 numaraları çağrı merkezini düzenlenen basın toplantısıyla tanıttı.

AYDIN- Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan tarafından, vatandaşların sorunlarını hızlı ve etkin bir şekilde çözmek için kurulan 444 1 391 numaralı çağrı merkezi, düzenlenen basın toplantısıyla tanıtıldı. “48 SAAT İÇİNDE YANITLANACAK” Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşların belediyeye gelmeden sorunlarını dijital ortamda çözebileceğini vurgulayan Başkan Özcan, “Bu sayede vatandaşlarımızın belediyemize 7/24 ulaşabilecekleri bir sistem oluşturduk. Gelen ihbarlar vasıtasıyla sorunları çok kısa sürede tespit edip çözümü için çalışmaya başlayabileceğiz. Gelen telefonlar, 4 kişilik çağrı merkezi ekibimiz tarafından değerlendirilerek ilgili müdürlüklere gönderilecek. 48 saat içerisinde sonuçlar yine telefonla çağrı sahiplerine bildirilecek” ifadelerini kullandı. Önümüzdeki günlerde ‘Millet Masası Projesi’nin hizmete gireceğini müjdeleyen Başkan Özcan, söz konusu proje ile görevli personellerin bireysel başvuruları alarak çözüme ulaştıracağını vurguladı. “KAPIMIZ HER ZAMAN AÇIK” Vatandaşların Nazilli Belediyesi’ne 7/24 ulaşabilmeleri ve taleplerinin en hızlı şekilde yerine getirilmesi için gerekli tüm çalışmaları yaptıklarını söyleyen Başkan Özcan, “Vatandaşlarımıza kapımız her zaman açık” dedi.
Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, belediye bünyesinde kurulan 444 1 391 numaraları çağrı merkezini düzenlenen basın toplantısıyla tanıttı.

AYDIN- Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan tarafından, vatandaşların sorunlarını hızlı ve etkin bir şekilde çözmek için kurulan 444 1 391 numaralı çağrı merkezi, düzenlenen basın toplantısıyla tanıtıldı.

“48 SAAT İÇİNDE YANITLANACAK”

Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşların belediyeye gelmeden sorunlarını dijital ortamda çözebileceğini vurgulayan Başkan Özcan, “Bu sayede vatandaşlarımızın belediyemize 7/24 ulaşabilecekleri bir sistem oluşturduk. Gelen ihbarlar vasıtasıyla sorunları çok kısa sürede tespit edip çözümü için çalışmaya başlayabileceğiz. Gelen telefonlar, 4 kişilik çağrı merkezi ekibimiz tarafından değerlendirilerek ilgili müdürlüklere gönderilecek. 48 saat içerisinde sonuçlar yine telefonla çağrı sahiplerine bildirilecek” ifadelerini kullandı.

Önümüzdeki günlerde ‘Millet Masası Projesi’nin hizmete gireceğini müjdeleyen Başkan Özcan, söz konusu proje ile görevli personellerin bireysel başvuruları alarak çözüme ulaştıracağını vurguladı.

“KAPIMIZ HER ZAMAN AÇIK”

Vatandaşların Nazilli Belediyesi’ne 7/24 ulaşabilmeleri ve taleplerinin en hızlı şekilde yerine getirilmesi için gerekli tüm çalışmaları yaptıklarını söyleyen Başkan Özcan, “Vatandaşlarımıza kapımız her zaman açık” dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.