Hasan Dinçer
Rıdvan Eşin
Esnaf Odaları Bidliği
Mustafa Savaş
Rıdvan Eşin

KUTO, tanıtımda rekorlar kırıyor

EKONOMİ 23.03.2017 - 11:28, Güncelleme: 01.12.2020 - 14:49 2820+ kez okundu.
 

KUTO, tanıtımda rekorlar kırıyor

Geçtiğimiz hafta Sosyal Medya’da 12.270 kişi Kuşadası hakkında konuştu. Kuşadası Güvercin, facebook sosyal medya hesabında Türkiye geneli birçok firmayı geride bırakarak binlerce kişiyi Kuşadası hakkında konuşturdu ve etkileşim sağladı.

AYDIN- Sosyal medya ölçümleme aracı BoomSocial‘ın yaptığı medya ölçümleme ve analizlerine göre Kuşadası Güvercin, haftalık artış oranı listesinde birinci sırada geliyor. Aynı listede en çok ve devamlı sayfa beğenisinde de en başarılı sayfa olan Kuşadası Güvercin, takipçi sayısını her hafta 5000 arttırıyor. Her hafta 5000 Kuşadası sevdalısı kazanan sayfa, BoomSocial’dan alınan sonuçlara göre; Turkey Home ve Anı Tur’un ardından hakkında konuşanlar kategorisinde 3. Sırada yer alırken, haftalık artış ve etkileşim oranlarında birinci sırada yer alıyor. Geçtiğimiz yıl Kuşadası Ticaret Odası tarafından, Kuşadası’nın tanıtımı amacıyla hayata geçen sayfa, amacına ulaşmaya ve Kuşadası’nı yerli ve yabancı pazarlarda tanıtmaya devam ediyor. Şu ana kadar Kuşadası ile ilgili 26 farklı konuda hazırlanan kısa tanıtım videoları ve birbirinden güzel Kuşadası fotoğraflarıyla yayında olan sayfa için, çalışmaların ve video çekimlerinin devam ettiğini belirten Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, ülkenin içinde bulunduğu koşullardan en fazla etkilenen sektörün, turizm sektörü olduğunu ve dış pazarlarda yaşanan kayıpların, iç pazara yönelerek bir nebze olsun giderilmesi için çalıştıklarını söyledi. Bu nedenle sosyal medya hesaplarında iç pazara yönelik reklamlara daha fazla ağırlık verdiklerini dile getiren Akdoğan; Emniyetten alınan kayıtlara göre, Kuşadası’nda 2015 yılında 1.242.123 yerli turist konaklarken, bu rakamın 2016 yılında yüzde 57 artışla 1.955.744 olduğunu belirterek,  bu artışa sosyal medya üzerinden yapılan toplam 122 milyon reklam gösteriminin de önemli katkı sağladığını söyledi. Sosyal medya ölçümleme ve analizlerinde de bunun ortada olduğunu söyleyen Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, Kuşadası Güvercin facebook sayfasında video izlenme sayısı 18 milyonu geçti. Toplam reklam gösterim sayımız 122 milyon, reklam ile etkileşimde bulunan kişi sayısı 15 milyon 347 bin, takipçi sayımız ise 375 bini geçmiş durumda. 2017 yılı için de, Odamız bütçesini en doğru şekilde kullanmaya devam ederek, tanıtıma ağırlık vereceğiz. İçinde bulunulan her türlü koşula rağmen, ölçüm ve analizlerle bunun ilçemize faydası ortada” dedi. Kuşadası Ticaret Odası, Kuşadası Güvercin ile facebook, instagram, youtube, Google plus ve web sitesiyle de sosyal medyanın ilgili kanallarında Kuşadası’nın tanıtımını yapmaya devam ediyor.
Geçtiğimiz hafta Sosyal Medya’da 12.270 kişi Kuşadası hakkında konuştu. Kuşadası Güvercin, facebook sosyal medya hesabında Türkiye geneli birçok firmayı geride bırakarak binlerce kişiyi Kuşadası hakkında konuşturdu ve etkileşim sağladı.

AYDIN- Sosyal medya ölçümleme aracı BoomSocial‘ın yaptığı medya ölçümleme ve analizlerine göre Kuşadası Güvercin, haftalık artış oranı listesinde birinci sırada geliyor. Aynı listede en çok ve devamlı sayfa beğenisinde de en başarılı sayfa olan Kuşadası Güvercin, takipçi sayısını her hafta 5000 arttırıyor.

Her hafta 5000 Kuşadası sevdalısı kazanan sayfa, BoomSocial’dan alınan sonuçlara göre; Turkey Home ve Anı Tur’un ardından hakkında konuşanlar kategorisinde 3. Sırada yer alırken, haftalık artış ve etkileşim oranlarında birinci sırada yer alıyor.

Geçtiğimiz yıl Kuşadası Ticaret Odası tarafından, Kuşadası’nın tanıtımı amacıyla hayata geçen sayfa, amacına ulaşmaya ve Kuşadası’nı yerli ve yabancı pazarlarda tanıtmaya devam ediyor.

Şu ana kadar Kuşadası ile ilgili 26 farklı konuda hazırlanan kısa tanıtım videoları ve birbirinden güzel Kuşadası fotoğraflarıyla yayında olan sayfa için, çalışmaların ve video çekimlerinin devam ettiğini belirten Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, ülkenin içinde bulunduğu koşullardan en fazla etkilenen sektörün, turizm sektörü olduğunu ve dış pazarlarda yaşanan kayıpların, iç pazara yönelerek bir nebze olsun giderilmesi için çalıştıklarını söyledi.

Bu nedenle sosyal medya hesaplarında iç pazara yönelik reklamlara daha fazla ağırlık verdiklerini dile getiren Akdoğan; Emniyetten alınan kayıtlara göre, Kuşadası’nda 2015 yılında 1.242.123 yerli turist konaklarken, bu rakamın 2016 yılında yüzde 57 artışla 1.955.744 olduğunu belirterek,  bu artışa sosyal medya üzerinden yapılan toplam 122 milyon reklam gösteriminin de önemli katkı sağladığını söyledi.

Sosyal medya ölçümleme ve analizlerinde de bunun ortada olduğunu söyleyen Kuşadası Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akdoğan, Kuşadası Güvercin facebook sayfasında video izlenme sayısı 18 milyonu geçti. Toplam reklam gösterim sayımız 122 milyon, reklam ile etkileşimde bulunan kişi sayısı 15 milyon 347 bin, takipçi sayımız ise 375 bini geçmiş durumda. 2017 yılı için de, Odamız bütçesini en doğru şekilde kullanmaya devam ederek, tanıtıma ağırlık vereceğiz. İçinde bulunulan her türlü koşula rağmen, ölçüm ve analizlerle bunun ilçemize faydası ortada” dedi.

Kuşadası Ticaret Odası, Kuşadası Güvercin ile facebook, instagram, youtube, Google plus ve web sitesiyle de sosyal medyanın ilgili kanallarında Kuşadası’nın tanıtımını yapmaya devam ediyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.