Hasan Dinçer
Rıdvan Eşin
Esnaf Odaları Bidliği
Mustafa Savaş
Rıdvan Eşin

Güvercin Masa Davutlar’da hizmet vermeye başladı

GÜNCEL 16.11.2019 - 15:09, Güncelleme: 01.12.2020 - 14:50 2664+ kez okundu.
 

Güvercin Masa Davutlar’da hizmet vermeye başladı

Kuşadası Belediyesi bünyesinde, vatandaşların başvurularını, şikayetlerini ve taleplerini kayda alarak gerekli birimlerle koordinasyon kuran “Güvercin Masa” Davutlar Mahallesi’nde kurulan temsilciliği ile mahalle sakinlerine hizmet vermeye başladı.

AYDIN- Kuşadası Belediyesi’nin Davutlar Mahallesi Hizmet Binası içerisinde faaliyete giren başvuru masası Davutlar ve çevre mahallelerin sakinlerinin şikayetlerini alıyor. Kuşadası Belediyesi tarafından vatandaşların, ıslak imzalı dilekçe ile başvuruda bulunabilmesi, 7/24 çağrı merkezinden kayıt oluşturabilmesi, evlerinde, dükkanlarında ya da sokakta gezici ekiplere veya e-posta ve sosyal medya aracılığıyla taleplerini iletebilmesi için kurulan birim olan Güvercin Masa’nın bir temsilciği de Davutlar Mahallesi’nde hizmete girdi. Güvercin Masa’nın Davutlar Mahallesi’nde bulunan temsilciliği vatandaşların ıslak imzalı dilekçelerini alarak ilgili birime iletecek. Böylece Davutlar Mahallesi ve çevre mahallelerin sakinleri Kuşadası Belediyesi Ana Hizmet Binası’na gelmeden ıslak imzalı dilekçelerini Kuşadası Belediyesi’ne iletebilecek. Kuşadası Belediyesi Güvercin Masa Güvercin Masa, Başvuru Masası ( Kuşadası Belediyesi Ana Hizmet Binası ile Davutlar Mahallesi Ek Hizmet Binası), 7 /24 Çağrı Merkezi, Gezici Ekip ve Koordinasyon Merkezi birimlerinden oluşur.  Başvuru Masası, dilekçelerin kaydının yapıldığı başvuru kanalıdır. 7/24 Çağrı Merkezi, 0256 460 4 040 numaralı telefon aracılığı ile taleplerin 7/24 iletilebildiği birimdir. Gezici Ekip ise mahallelerde, sokaklarda ve hanelerde talep alan birimdir.
Kuşadası Belediyesi bünyesinde, vatandaşların başvurularını, şikayetlerini ve taleplerini kayda alarak gerekli birimlerle koordinasyon kuran “Güvercin Masa” Davutlar Mahallesi’nde kurulan temsilciliği ile mahalle sakinlerine hizmet vermeye başladı.

AYDIN- Kuşadası Belediyesi’nin Davutlar Mahallesi Hizmet Binası içerisinde faaliyete giren başvuru masası Davutlar ve çevre mahallelerin sakinlerinin şikayetlerini alıyor.

Kuşadası Belediyesi tarafından vatandaşların, ıslak imzalı dilekçe ile başvuruda bulunabilmesi, 7/24 çağrı merkezinden kayıt oluşturabilmesi, evlerinde, dükkanlarında ya da sokakta gezici ekiplere veya e-posta ve sosyal medya aracılığıyla taleplerini iletebilmesi için kurulan birim olan Güvercin Masa’nın bir temsilciği de Davutlar Mahallesi’nde hizmete girdi.

Güvercin Masa’nın Davutlar Mahallesi’nde bulunan temsilciliği vatandaşların ıslak imzalı dilekçelerini alarak ilgili birime iletecek. Böylece Davutlar Mahallesi ve çevre mahallelerin sakinleri Kuşadası Belediyesi Ana Hizmet Binası’na gelmeden ıslak imzalı dilekçelerini Kuşadası Belediyesi’ne iletebilecek.

Kuşadası Belediyesi Güvercin Masa

Güvercin Masa, Başvuru Masası ( Kuşadası Belediyesi Ana Hizmet Binası ile Davutlar Mahallesi Ek Hizmet Binası), 7 /24 Çağrı Merkezi, Gezici Ekip ve Koordinasyon Merkezi birimlerinden oluşur.  Başvuru Masası, dilekçelerin kaydının yapıldığı başvuru kanalıdır. 7/24 Çağrı Merkezi, 0256 460 4 040 numaralı telefon aracılığı ile taleplerin 7/24 iletilebildiği birimdir. Gezici Ekip ise mahallelerde, sokaklarda ve hanelerde talep alan birimdir.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve aydinyeniufuk.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.